Neem direct contact op
Bijlage toevoegen
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen over muurstickers
Op welke ondergrond zijn de muurstickers wel/niet geschikt?

Stickers plakken niet op een ondergrond die 'kalkachtig' aanvoelt, van stof is of met een structuur. De stickers plakken ook niet op afneembare muurverf, in deze verf zitten siliconen verwerkt.
De belangrijkste voorwaarde voor het aanbrengen van muurstickers is dat de ondergrond glad, schoon (vrij van stof, vet, silicone en latex) en droog is. Nieuw geverfde ondergronden moeten minimaal 4 weken drogen.

Onze muurstickers kunnen op (bijna) elk glad oppervlakte worden geplakt. Zie hieronder een lijst met ondergronden welke geschikt zijn voor muurstickers.

  • Behang
  • Glad stucwerk
  • Glasvezel- of vliesbehang
  • Standaard Muurverf 
  • Ramen
  • Deuren
  • Aluminium of andere metaalsoorten
  • Plastic
  • Papier
  • Glas
  • Meubels

Mocht een muursticker niet plakken neem dan contact op met ons op [email protected]

Welke ondergrond is niet geschikt voor muurstickers?

De muurstickers zijn niet geschikt voor ondergronden met grove spachtelputz / granol / baksteen / ruw beton etc.
Ook raden wij muursticker niet aan op ondergronden met vuil werend, vuilafstotend en afwasbare eigenschappen. Vaak is verf met een lage VOC waarde ook niet geschikt voor stickers. 

Stickers plakken niet op een ondergrond die 'kalkachtig' aanvoelt, van stof is of met een structuur. De stickers plakken ook niet op afneembare muurverf, in deze verf zitten siliconen verwerkt.
De belangrijkste voorwaarde voor het aanbrengen van muurstickers is dat de ondergrond glad, schoon (vrij van stof, vet, silicone en latex) en droog is

Heb je vragen of je muur geschikt is? Mail ons op [email protected]

 

Kan je muurstickers op een geverfde muur plakken?

Onze muurstickers zijn geschikt om te plakken op een geverfde muur. Houd er wel rekening mee dat de geverfde muur goed droog is. Onderstaand een aantal aandachtspunten voordat muurstickers op een geverfde muur geplakt worden. 

1. Laat de verf minimaal 3 weken goed drogen, het liefst nog langer. 
2. Gebruik GEEN vuilafstotende muurverf als u sticker op de muur wilt plakken.
3. Gebruik geen Extra matte muurverf. 


Stickers plakken niet op een ondergrond die 'kalkachtig' aanvoelt, van stof is of met een structuur. De stickers plakken ook niet op afneembare muurverf, in deze verf zitten siliconen verwerkt.
De belangrijkste voorwaarde voor het aanbrengen van muurstickers is dat de ondergrond glad, schoon (vrij van stof, vet, silicone en latex) en droog is

Zijn muurstickers veilig te verwijderen?

Onze muurstickers worden gemaakt op sticker materiaal met verwijderbare lijmlaag. 
Mits de ondergrond degelijk is geschilderd kunnen de stickers gegarandeerd binnen 1 jaar veilig worden verwijderd zonder lijmresten achter te laten. 

Het kan helpen om de sticker eerst met een föhn 30 seconden te verwarmen om de lijm zachter te maken zodat het verwijderen makkelijker wordt.

Omdat het niet mogelijk is om te beoordelen of je muur degelijk is geschilderd kunnen wij helaas niet zeggen of de sticker verf zal meetrekken tijdens het verwijderen van de muurstickers.

Maken jullie muurstickers op maat?

Wij maken muurstickers op maat. Wij hebben onze eigen productie machines en designer. Heeft u op onze website geen geschikt design kunnen vinden laat het ons weten via het contactformulier. Vul uw contactgegevens in en upload optioneel een afbeelding om ons te laten zien wat u zoekt. 

Hoe plak ik een muursticker?

Het plakken van een muursticker hoeft niet moeilijk te zijn. Zolang je maar de juiste plakinstructies volgt. 
Wij hebben zo goed mogelijk geprobeerd uit te leggen hoe een muursticker geplakt moet worden. 
Klik hier om naar de plakinstructies te gaan.

Veelgestelde vragen magnetisch muursticker boog
Welke verf is WEL geschikt voor de magnetische muursticker boog

Afwasbare en vuilafstotende verven zijn vaak voorzien van speciale coatings of additieven die een glad oppervlak creëren. Hierdoor kunnen vuil en vocht zich moeilijk hechten, maar dit maakt het ook lastiger voor stickers om goed te plakken. Lees hieronder welke verf wel geschikt is voor de magnetische muursticker boog.

  • Geschikte verf is een standaard, matte verf zonder vuilafstotende en afwasbare eigenschappen. Deze verfsoorten hebben vaak een ruwer oppervlak, waardoor stickers beter hechten.
  • Niet-afwasbaar: Verf zonder schrobvastheidsclassificatie of met een lagere klasse (bijvoorbeeld klasse 4 of 5). Dit betekent dat de verf poreuzer en minder beschermd is tegen schrobben en schoonmaken.
  • Niet vuilafstotend: Verf die niet speciaal behandeld is om vuil en vocht af te weren. Denk aan gewone muurverf zonder speciale toevoegingen.
Welke magneten werken wel en welke niet op de muursticker magneet krijtbord?

Wij hebben enkele magneten getest en de magneten die werken met onze magneet muursticker zijn: 

Onderstaande magneten werken in combinatie met de magneet sticker:

- Magnatiles (geen micro versie deze werken niet op de magneet sticker)
- Cleverclixx magneet tegels 
- Connetix (deze magneet tegels zijn het minst sterk van de bekende merken vooral wanneer je een enkele tegel op de magneetsticker plaatst)
- Magneten cijfers, letters en figuren van Djeco en vergelijkbare magneten
- Magneten van foam en een zwarte magneet backing

Houd er rekening mee als een enkele magneet tegel wordt bevestigd deze niet krachtig zal hechten. Naarmate er meer aan elkaar worden geplaatst wordt de hechting sterker. 

Onderstaande magneten werken niet of niet goed met onze magneet sticker: 

- Vakantiemagneten souvenirs
- Magna tiles micro versie
- 3d magneet figuren
- Tonies personages

 

Welke pennen / stiften / krijt op de magnetische krijtbord sticker

Onderstaande lijst kunnen gebruikt worden op de magnetische krijtbord sticker: 

- Wasco waskrijt
- Krijtbord stiften van bijvoorbeeld Eddin en whiteboard markers (allen niet permanent)

Wij raden niet aan om krijtbord krijt, stoepkrijt of vergelijkbare krijt te gebruiken omdat dit het oppervlak kan beschadigen.

 

Laat geschreven teksten en tekeningen niet te lang (liever niet langer dan 1 maand) op de magnetische krijtbord omdat het anders lastiger schoon te maken is. Maak schoon met een vochtig doekje.

Is de magneetsticker verwijderbaar?

De magneet muursticker heeft een verwijderbare lijmlaag. Dit betekend dat er geen tot weinig lijmresten achterblijft bij het verwijderen van de muursticker magneetboog.

Is mijn muur geschikt voor de magnetische muursticker

Het is heel erg belangrijk voordat u de magneet muursticker besteld om te controleren met wat voor soort verf de wand is geverfd. De magneetsticker is een zwaardere sticker dan normale stickers, hierom is het belangrijk om een geschikte muur/ondergrond te gebruiken voor de magnetische muursticker. 

Niet geschikte verf en ondergrond zijn bijvoorbeeld:
- Ondergrond behandeld met vuil afstotend verf, matte verf, krijtbordverf, lak of vergelijkbaars
- Muren met lage VOC (Vluchtige Organische Stoffen) of VOC-vrije verf
- Gestructureerde ondergrond / oneffen ondergrond
- Kort geleden geschilderde ondergrond. Laat een nieuw geverfde ondergrond minimaal 4 weken drogen voordat er stickers op geplakt worden. 

Voorbeelden van verf die niet geschikt zijn voor de magnetische muursticker:

Bovenstaande verf is NIET geschikt voor het aanbrengen van een magneet muursticker en ook vergelijkbare muurverf is niet geschikt. Het zijn er inderdaad een heleboel. 

 

 

 

Zal mijn muur beschadigen bij het verwijderen van de magneet muursticker?

De magneet muursticker heeft een verwijderbare lijmlaag. Hierdoor is de plakkracht niet zo sterk als bij een sticker met een permanent lijmlaag. Of de ondergrond beschadigd bij het verwijderen van de magneet muursticker is afhankelijk hoe de wand is geschilderd.
De verwijderbare lijmlaag zorgt er in ieder geval voor dat de kans op beschadigingen minimaal is. Omdat wij op afstand niet kunnen beoordelen hoe een wand is geschilderd kunnen wij helaas geen garanties dat de wand onbeschadigd blijft bij het verwijderen van de magneet muursticker. Verwijder een muursticker altijd voorzichtig en niet in een snelle beweging. 

Heeft u een high tack ondergrond sticker besteld? Deze hecht zoals de naam doet vermoeden heel stevig en de kans op beschadiging aan uw muur is groot. Een alternatief is om plaatselijk te schuren en goed stofvrij te maken. 

Help! mijn muursticker blijft niet plakken en valt van de muur af

Heb je al een magneet muursticker gekocht of ben je van plan om een magneet muursticker te kopen maar de ondergrond is niet geschikt of ik twijfel over mijn ondergrond en wil dat de sticker echt blijft hangen(lees hier welke ondergrond niet geschikt is) dan zijn er verschillende oplossingen. 

1. Plak de sticker op een plek die wel geschikt is (vaak zijn deuren en kasten geschikt)
2. Schuur het stukje muur op zodat er geen vlek en/of vuilafstotend onderlaag zit waar de sticker komt te hangen
3. Bestel voor de zekerheid een onderlaag sticker welke eerst wordt geplakt en vervolgens de magneetsticker op wordt geplakt. De onderlaagsticker heeft een sterker high tack permanente lijmlaag welke als ondergrond zal gaan werken voor de magneetsticker.

 

 

Is de magnetische muursticker boog op maat te maken?

De magnetische muursticker boog kan niet op maat gemaakt worden. Mocht de muursticker te lang zijn dan zijn de magnetische stickers makkelijk zelf met een hobbymesje af te snijden naar een lengte die wel past.
Op de website vind je de magnetische bogen in de maat 60cm x 100cm, 80cm x 100cm

Wij hebben ook een rechthoek variant op 60cm breed en in de kleuren zwart, grijs en soft sand zie Magnetische muursticker rechthoek

Kan de magnetische muursticker korter?

Mocht de muursticker te lang zijn dan zijn de magnetische stickers makkelijk zelf met een hobbymesje af te snijden naar een lengte die wel past. De magnetische muursticker bogen zijn niet op maat te bestellen.

Wij hebben ook een rechthoek variant op 60cm breed en in de kleuren zwart, grijs en soft sand zie Magnetische muursticker rechthoek

Bestellingen
Hoe kan ik bestellen?
  1. Kies de gewenste producten en klik op “In winkelwagen”. Je gaat dan automatisch naar de winkelwagen. Je kan nu verder winkelen of verder gaan met bestellen. Als je in de webshop bent kan je rechts bovenin via het symbool winkelwagen weer naar de winkelwagen gaan. 

  2. In de winkelwagen kom je terug bij wat je gekozen hebt en kan je nog wijzigingen aanbrengen.

  3. Bevestig de inhoud van de winkelwagen door op “bestelling afronden” te klikken.

  4. Heb je een account? Als je inlogt op je account gaat het bestellen veel sneller. Heb je nog geen account? Ook zonder account kan je bestellen, dan hebben we nog wel even je gegevens nodig. Dat is zo gedaan, een kwestie van invullen. We raden je aan een account te maken zodat je al je bestellingen en retouren op één plek kan inzien, je sneller kan betalen en je overal je winkelwagen kan bekijken. 

  5. Kies één van onze betaalmethoden.

  6. In de laatste stap vind je een overzicht van je bestelling. Tenslotte kan op deze plek ook nog een kortingscode ingevoerd worden. 

  7. Accepteer de algemene voorwaarden.

  8. Door te klikken op ‘kopen’ accepteer je onze algemene voorwaarden en maak je de bestelling definitief.

Hoe vind ik een bepaald product?

Je kan een bepaald product vinden door onze zoek- en filterfunctie te gebruiken. De zoekfunctie vind je rechts bovenin het menu. De filterfuncties vind je links op de categoriepagina’s.

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?

Het veld om je kortingscode in te geven bevindt zich in het winkelmandje en in de laatste stap van het betaalproces. 

Tip: regelmatig ontstaan problemen met kortingscodes door typefouten. Let op het verschil tussen grote en kleine letters, cijfers en letters en eventuele spaties of andere leestekens. Indien de code nog steeds niet werkt, vragen we je de voorwaarden van de voucher goed door te lezen. Is het bijvoorbeeld alleen geldig vanaf een bepaald bedrag of op een specifiek product? 

Het achteraf inwisselen van een kortingscode is niet mogelijk.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft kunnen we deze voor je wijzigen of annuleren. Des te sneller je de annulering aan ons doorgeeft, des te groter is de kans dat wij deze nog in behandeling kunnen nemen. Neem daarom tijdig per e-mail of per telefoon contact op met onze klantenservice.

Is je bestelling al onderweg? Dan kan je de bestelling bij bezorging weigeren.

Wil je de bestelling retourneren na ontvangst? Dat kan binnen 14 dagen na aflevering. We restitueren je zodra de retourzending ons bereikt heeft. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren (dit heet herroepingsrecht). Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om je bestelling retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Let op: de kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn wel voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket; raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder.

In het geval dat je een bestelling wilt retourneren, vragen wij je om dat binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling per e-mail aan ons door te geven.

Je kan ook naar je account gaan via https://www.stickerkamer.nl/account/. Onder tabblad ‘Mijn bestellingen’ tref je een overzicht van je bestellingen. Klik op het ordernummer welke je wilt annuleren. Rechts onderin de bestelling klik je op ‘artikelen retourneren’. Vul de reden van retournering in, in het formulier en klik op de knop ‘artikelen retourneren’. 

We vragen je de producten te verpakken in de verpakking waarin je de producten van ons geleverd hebt gekregen of een vergelijkbaar stevige verpakking, zodat de terugzending zonder schade kan geschieden.

Waar kan ik mijn bestelhistorie terugzien?

Een overzicht van al je bestellingen vind je in je account onder het tabblad ‘Mijn bestellingen’. Daar kan je jouw bestelhistorie en de rekening van iedere bestelling inzien. Je kan hier eventueel ook je bestelling opnieuw plaatsen.

Is er bij het bestellen een minimum en maximum hoeveelheid?

Wij hanteren geen minimum hoeveelheid die besteld moet worden. Bij bepaalde aanbiedingen behouden wij ons het recht voor beperkingen in de bestelhoeveelheid te hanteren.

Betaling
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Bij ons kan je eenvoudig betalen met één van onderstaande opties:

iDeal

Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet. Met iDeal kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen vanuit de vertrouwde internetbankieromgeving van je eigen bank.

PayPal

Via PayPal kan je eenvoudig en veilig betalen zonder daarvoor een creditcard nodig te hebben. Een account aanmaken om PayPal te gebruiken is erg eenvoudig en kan gedaan worden tijdens het aankoopproces.

MisterCash / Bancontact

Voor onze klanten in België bieden wij de betaalmethode Bancontact aan. Je kan via deze service direct online afrekenen via de eigen vertrouwde bankomgeving.

Klarna (achteraf betalen)

Betalen met Klarna werkt heel eenvoudig. Jouw bestellingen ontvang je in huis en je betaalt later. Geen gedoe met vooruit betalen of wachten op retourgeld. 

Creditcard

Stickerkamer.nl accepteert de belangrijkste creditcards: Mastercard en Visa.

Bankoverschrijving (vooruitbetalen)

Vooruitbetalen houdt in, dat je na het indienen van de bestelling zelf het openstaande orderbedrag op de bankrekening van Stickerkamer overmaakt. Vermeld bij het handmatig overmaken altijd het ordernummer uit je orderbevestiging.   

Vooruitbetalen is niet de snelste manier van betaling. Zo kan de overboektijd één tot drie (werk)dagen duren. Zodra wij de betaling ontvangen hebben versturen we de bestelling nog dezelfde dag.

Op factuur

Zakelijke klanten kunnen de bestelling plaatsen en op factuur betalen.

Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?

De factuur is bij je bestelling inbegrepen. Nadat je een order hebt geplaatst wordt de factuur naar het e-mailadres verzonden wat bij je account hoort.

Is een verandering in mijn factuuradres mogelijk?

In sommige gevallen kunnen wij het afleveradres nog voor je wijzigen. Neem even contact met ons op.

Buiten bestellingen om kan je je afleveradres wijzigen via tabblad ‘Afleveradres’ in je account.

Is een verandering in mijn afleveradres mogelijk?

Het achteraf wijzigen van het afleveradres van een bestaande bestelling is alleen mogelijk als de goederen ons magazijn nog niet verlaten hebben. Houd hierbij het volgende in de gaten:

  • Bij betaling per factuur moeten we de wijziging van het afleveradres volledig uitsluiten vanwege de hieraan verbonden kredietbeoordeling.
  • Als je het afleveradres wilt wijzigen, annuleer dan je bestelling bij ons en bestel daarna de goederen op het gewenste afleveradres.
  • Buiten bestellingen om kan je je afleveradres wijzigen via tabblad ‘Afleveradres’ in je account.
Zijn mijn betalingen en andere transacties veilig?

Stickerkamer hecht veel waarde aan veiligheid. Als onderdeel van je bestelling wordt gevraagd om gegevens in te vullen. Dit zijn gegevens die wij nodig hebben om de bestelling te kunnen verwerken. Alle persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en in overeenstemming met de relevante wettelijke bepalingen.

Verzending
Wat zijn de verzendkosten?

Voor Nederland geldt: bestellingen met een totaal orderbedrag boven de € 50,- worden gratis verzonden. Voor bestellingen van minder dan € 50,- rekenen we een bijdrage in de verzendkosten van € 3,50.

Voor België geldt: bestellingen met een totaal orderbedrag boven de € 75,- worden gratis verzonden. Voor bestellingen van minder dan € 75,- rekenen we een bijdrage in de verzendkosten van € 5,95.

Hoe lang duurt het verzenden?

Wij proberen je bestelling zo snel mogelijk te versturen. Bestellingen geplaatst en betaald op werkdagen (m.u.v. overboekingen) worden in 95% van de gevallen binnen 3 werkdagen verwerkt en aangeboden bij PostNL of DHL. Uit ervaring weten wij dat de bestelling dan 1 à 2 dagen onderweg zal zijn. Zodra de bestelling bij PostNL of DHL is afgegeven krijg je hier bericht over met een Track  & Trace nummer.

Voor de muurstickers onder de categorie "op maat gemaakt" en stickers waarbij je een eigen kleur/naam/formaat kunt kiezen zijn de levertijden ongeveer 1-10 werkdagen. Dit omdat deze stickers aanpasbaar zijn en op maat worden gemaakt.

Is verzending naar een ander land mogelijk?

Neem contact met ons op om te informeren naar de mogelijkheden.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling bij PostNL of DHL is afgegeven krijg je hier bericht over met een Track  & Trace code. Met deze code kan je op de hoogte blijven van de transport status van je bestelling. Ook kan je in je account onder tabblad ‘Mijn bestellingen’ de verzendstatus van je bestelling bekijken.

Hoe worden mijn producten voor de verzending verpakt?

Stickerkamer hecht er veel waarde aan dat alle bestellingen veilig en onbeschadigd aankomen. Daarom gebruiken we verpakkingen die geschikt zijn voor een hoogwaardige verzending.

Wat doe ik wanneer mijn bestelling kapot/beschadigd wordt bezorgd?

Indien mogelijk, vragen we je een kapot pakket te weigeren bij bezorging. Het wordt dan kosteloos aan ons teruggestuurd en je ontvangt nieuwe producten. Heb je het toch geaccepteerd? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Gebruikersaccount
Hoe kan ik een gebruikersaccount aanmaken?

Klik op account naast het winkelwagentje, rechts bovenin de website, en klik op ‘Account aanmaken’. 

Voer bij het veld "Wachtwoord" een wachtwoord in. Voor een veilig wachtwoord raden we een lengte van minstens 6 tekens aan, alsmede het gebruik van speciale tekens, cijfers en hoofdletters en kleine letters. Onthoud het wachtwoord en het opgegeven e-mailadres, deze zijn nodig voor toekomstige logins.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten – wat nu?

Bij het inloggen vind je onder het invulveld voor het wachtwoord de link ‘Wachtwoord vergeten’. Vul hier je e-mailadres in waarmee je bij ons bekend bent. Wij sturen je dan een e-mail met een link. Daarmee kan je een nieuw wachtwoord aanmaken.

Hoe kan ik mijn gebruikersgegevens verwijderen?

Als je een gebruikersaccount niet langer nodig hebt, kan je het account op elk moment deactiveren. Wij nemen graag de deactivering van je klant account voor je over. Stuur ons een mail met dit verzoek.

Hoe kan ik mijn gebruikersgegevens wijzigen?

In je account kan je jouw naam, e-mailadres en wachtwoord wijzigen via ‘Accountinformatie’. Je kan de afleverings- en factuuradressen bekijken en wijzigen onder tabblad ‘Factuuradres’ en ‘Afleveradres’.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

In je account onder tabblad ‘Accountgegevens’ kan je jouw wachtwoord wijzigen. Je kan jouw wachtwoord wijzigen door eerst je huidige wachtwoord in te geven en dan je nieuwe wachtwoord, dit nieuwe wachtwoord dien je vervolgens nog een keer te bevestigen

Retourneringen / herroepingsrecht
Ik ben niet tevreden met de producten, wat nu?

Alle producten die je in onze shop vindt, hebben we zorgvuldig geselecteerd en op kwaliteit gecontroleerd. 

De producten mogen binnen 14 dagen geruild worden, als de artikelen en verpakking in goede staat en onbeschadigd zijn. Je kan een retourzending via de mail aanmelden en bij verzending pakbon insluiten. Binnen 5 dagen na ontvangst van de retourzending wordt er een eventueel gewijzigd factuur opgemaakt en het eventuele verschuldigde bedrag aan je overgemaakt. De kosten van retourzending komen voor eigen rekening.

Als een artikel niet goed is of verkeerd geleverd, wordt het totale aankoopbedrag terugbetaald. De retourzending vindt zo snel mogelijk plaats, in ieder geval binnen 14 dagen nadat je de klacht die je (binnen 2 dagen) aan ons hebt gemeld per e-mail of brief. Het artikel en de verpakking moeten vanzelfsprekend onbeschadigd en in originele staat zijn.

Op alle artikelen wordt door de leverancier een garantie gegeven bij correct gebruik. Beoordeling of er sprake is van een productiefout, is uit te voeren door de leverancier of producent. Gebruikersfouten zijn uitgesloten van garantie. Beoordeling of er sprake is van gebruikersfouten is uit te voeren door de leverancier of producent.

Hoe doe ik beroep op mijn herroepingsrecht?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je, of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons , Stickerkamer - Rentmeesterstraat 19, 2288 GW Rijswijk - 015-2024288 - [email protected], via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van de beslissing de overeenkomst te herroepen. Je kan hiervoor gebruikmaken van het volgende modelformulier: Modelformulier voor herroeping. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende de uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Privacy
Worden mijn klantgegevens veilig behandeld?

We doen er alles aan om jouw privégegevens ook echt privé te houden. We vragen wel gegevens van je, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen. Welke gegevens we vragen en waarvoor we ze gebruiken lees je hieronder. Ook zie je wat jouw rechten zijn, wie toegang heeft tot je gegevens en hoe lang wij jouw gegevens kunt bewaren.

Waar kan ik het privacybeleid vinden?

Ons privacybeleid vind je hier.

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

Onze algemene voorwaarden vind je hier.

Klachten en geschillen

Wanneer je een klacht hebt over een product of onze service heeft neemt dan contact op met onze klantenservice. Je kan ons bereiken per e-mail: [email protected]. Je ontvangt een ontvangstbevestiging dat wij je klacht in behandeling nemen en je klacht wordt binnen 2 werkdagen inhoudelijk beantwoord.

Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht dan kan je deze ook voorleggen aan de Stichting Geschillen Commissie – Geschillencommissie Webshop (www.sgc.nl).